perubahan dalam erti 22 TAHUN~

aku sudah masuk 22 tahun..
3 hari lepas..

satu tempoh yang lama dalam kehidupan..
bagi aku 22 itu masih lagi nombor..
yang singkap hidup aku..

kali ini..
22.. hanya ucapan selamat..
raut wajah mereka yang aku sayang (teman-teman)tak de kat sisi aku..
mereka di negeri masing-masing..
rindu kala detik itu..

tua bagi 22..
usia aku masih lagi meningkat dalam kepayahan mengisi warna-warna dunia..
banyak lagi perlu di isi.. tambah..
aku masih lagi di langkah itu..
takut untuk berubah.. takut untuk melangkah..
risau dengan dunia yang tak mahu menerima aku..
lagi dengan teman yang ada untukku..
mungkin nanti akan berubah..
percaya atau tak..
aku dah mula pakai skirt..(skirt labuh)
macam klaka lak..
perubahan..
harap aku kuat...

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.