dendam sang mimpi..


pagi buta..
gelap dengan embun titis jatuh bumi...
lena aku terusik..
argghhh...sentap jiwa..
mimpi.

mimpi kali ini mungkin mimpi dendam..
mungkin mimpi seram..
kategori tidak dikenalpasti..
yang pasti..
mimpi ini sentuh lena aku..
buat aku jaga..
fobia sebentar..
mamai dengan keliling dinding..

bolak balik atas katil..
dalam kamar..
tempat suci..
bagi aku..
aku masih kaku.. kantuk masih lagi serang aku..
aaarrhhhhh..
biarkan semua mimpi jadi mimpi..
mungkin gigil aku punca semua..
mimpi tadi gigil kan segenap sendi aku..

layan mamai..
layan gigil..
layan gelap..
layan bunyi kipas..
layan lembut sang selimut..

kantuk ku kembali lega..
aku kembali lena..
dalam alam fantasi aku reka..
ubat sembuh mimpi durjana

p/s: kehilangan amat menakutkan.. jangan kamoo semua hilang dari hidup aku~

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.