aku & top up course

sekarang masa makin suntuk..
suntuk sebab aku yang suntuk kan nye..



wahhh..
bole ye begitu..
mau tak top up course..
with 3 paper..
Hydrology, Thermodynamic, & Engineering Management



dalam tiga2 paper..
yang aku rasa aku tak bole nak berbaik2 ialah thermodynamic~!!



credit to google




enthalpy,entropy, specific volume, work boundary, energy, exergy....

suma yang perlu di hafal.

ingat------------>jalan kerja..

hafal conversion unit~! erks.. perlu hafal untuk senang lebih..

kalo Hydrology pulak..

aku suka~!

suka sebab berkaitan dengan perkara hujan..
aku suka hujan.. (air dalam erti kata laen)


credit to google

atas hydrology cycle~
kena hafal cycle..
ingat semua..
transpiration, evaporation, sublimation, evotranspiration,surface runoff.....



masuk pulak bab engineering management..

credit to google

waaaa...
kena blaja management..
sangat best...
bab2 structure dalam company, work breakdown structures, n so on~

ok!!

yang sangat merimaskan isi perot aku sekarang nih adalah...
TEST...
for a month study, now its the time for test..
nak maen test lak lepas ni..
aisshhh..
tinggal satu lagi test dan final exam...
yang serabut sekarang tarikh nak test ni..
orang lain pakat dok kelam kabut nak sambut new year..
aku kelam kabut pikir cam mana la nak test nih..
hohohoho...



p/s: mari la study. oOopss.. layan korea dulu..hehhehe...


Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.