10 Perkara Paling Best Masa Sekolah Rendah

entri kali ni pulak adalah kerna di tag oleh dieda...
macam best pulak imbas kembali kenangan zaman sekolah2 dulu..

ianye kembali ke sekolah rendah!!!!

  1. kalo sekolah rendah. time pagi2.. ktorg kena bersihkan kawasan angkat.. sampai jek skola pagi, konon pegi bersihkan kawasan angkat.. padahal.. angkat seketul dua jek sampah.. yg laen nye main.. haa.. yg paling aku ingt, ktorg mesti maen PEPSI COLA.. ala.. lompat atas kaki kawan sebelah.. ingt x??
  2. kenangan yg paling tak bole nak lupa la.. aku masa sekolah rendah.. nakal banyak..tomboy! satu lagik aku nih talkative sgt.. ada jek nak bercakap.. tak bole duduk diam.. masa darjah 6, aku kena denda duduk kat belakang kelas sorang2.. jauh gila dari kengkawan.. cam dok pulau.. memang terpulau.. haaa... sapa suh cakap banyak2 n kaco kengkawan.. heee
  3. ingat time rehat..beratur beli bihun sup. hotdog! n aku mesti beli kacang parang.. eh.. betul ke.. ala.. kacang yang pake jaket tuh.. sedap.. xtra salty..
  4. penah kena lempang lelaju?? aku penah.. time tuh aku darjah 4 xsilap.. kenapa? haa... ini sebab.. aku suka sangat menjerit.. tapi time tuh aku just panggil kawan aku jek.. aishhh..terkedu gak ler kena lempang..
  5. satu lagik peberet aku n tak pernah aku lupa la.. jenjalan dalam bilik guru.. ahahaha.. korang mesti rasa weird kan.. ok.. meh aku cite.. aktiviti nih dilakukan time aku tamo masuk kelas a.k.a ponteng.. konon pegi anta buku.. tak pon pegi panggil cikgu.. ronda2 kaco cikgu.. hehehee.. siap leh pi lepak lam bilik mesyuarat lagik.. nk dapat ekon.. heee..
  6. the best of all.. buaian!!! tiap kali rehat balik sekolah datang sekolah.. buaian mesti tempat first aku pi.. konon berangan jadik bawang putih! ala.. cam cite bawang merah bawang putih tuh.. siap menyanyi2 lagi
  7. volunteer tok masuk majlis penyampaian hadiah... sebab time tu akan ada show tok student.. time nih aku tak berapa nak malu lagik.. so banyak gak la aku masukk.. tarian, melodrama.. heheh. yang paling aku ingt aku berlakon jadi ahli taekwando lawan ngn member aku yg jadik sapok biki.. well~ sempena yang sapok biki menang tuh.. komanwel kot..
  8. tuisyen msti ada.. time darjah 5.. petang.. sempat lagik jenjalan..eh.. sebelom tuh makan nasi ayam dulu.. pastu maen2 dalam kelas sebelom kelas start.. heee.. tuisyen nye.. mak aihhh.. bnyak gile.. leh jadik gile..
  9. aku suka sangat darjah2 ni time cocok2.. sonok.. mula2 ngeri. pastu bila dah injek jek.. mula la wat muka bangga.. tanye memember.. "sakit x?? mana?? ada darah??" ahahhaa.. cam apa jek dulu..
  10. haaa.. kelah bawah pokok belimbing sekolah.. sambil makan buah die.. cicah garam.. layan beb!!

ni masa ak darjah satu~! bole cam aku tak.. aku dalam row ke 4.. good luck dalam mencari aku.. hehehehe..

Syarat:

Korang kena buat 10 Perkara Paling Best Masa Sekolah Rendah di blog korang.

Tag sebanyak 2 orang.Kalau lebih pun tak apa.

Selepas buat,letak link entri korang dalam komen kat sini.


ok.. sekarang saya mau tag...

shaza

wani


Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.