sivik & bantuan


lagik entri tok pagi buta nih..
dalam aku leka blogwalking.. sambil lihat sana sini.. selak page itu ini..



"PON!!!!!"
ciisss!! makhluk mana pulak pepagi bute nih main2 hon kenderaan beliau..
sungguh tidak sopan kot..
menganggu ketenteraman siot..
ingt beliau sorg jek ada kenderaan.. aku pon ada la..


selak langsir.. moto jek..
tp........


bunyik hon die ngalah kan lori..
dasat tol~
xxde sivik tol main hon time2 gini.
nasib baek aku tade kat bawah..
kalo tak aku baling sliper..eh! jgn.. sliper aku de satu tu jek..


oh ya! jalan2 tadi.. ada blogger yg perlu bantuan~~


wonderpet!wonderpet..
kami dtg
membantu haiwan yg kesusahan..
kami tak besar dan kami tak kuat..
tapi bila bekerjasama suma jadi mudah.....
yeeeeaAAAAAAaaaa.... WONDERPETS!!!!

aahhahaa... suka aku nyanyi lagu wonderpets nih..




pertolongan yg diperlukan adalah::movie yg based on true story crime...blog berkenaan adalah milik FurBall..

so kalo korang ada idea n pendapat... bole lah sumbang2 kan tok beliau...


p/s:rajin nye aku arini...


Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.