Sehijau Warna Daun


 Orang kata HIJAU tumbuh-tunbuhan ni pun salah satu  terapi. Dan sebab itulah sedang kita ada dalam situasi PKP/MCO ni aku dengan jayanya telah terjumpa dengan satu shop dekat shoppee yang jual pokok². 

Setakat yang aku tengah bercerita ni dah 5 kali dah aku beli. Boleh nampak kan dari gambar yang pokok aku beli ni memang cantik kejadiannya. Diposkan dan selamat sampai ke aku tanpa ada cacat cela or tunggang terbalik kejadiannya. 

Korang boleh check dekat shoppee. https://shopee.com.my/87shikin?smtt=0.0.9 Ni link aku share. Dan korang boleh check dekat review orang lain yang dah beli. Memang ramai puas hati. 

Aku nanti nak buat rumah aku penuh dengan pokok². Tumbuhan. Sebagai terapi diri dan juga for the good of environment. Nanti nanti aku akan share lagi pasal pokok aku yang ada kat rumah ni. 

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.