diSk fuLL~~ or fOoL disk~

merujuk kepada perkara di atas..

tiada lagi ruang untuk mengisi file2 mahupun data ke dalam disk ini..

disk ini sudah penuh...

sila buang perkara atau data yang tidak diingini lagi untuk mengisi data baru...

"permanently delete data??"

YES NO

data baru tidak dapt di isikan ke dalam disk..

ngek la.. disk itu kini aku ibarat kan umpama otak aku..

otak aku yang penuh mahu diisikan lagi.. isi lama mahu di refresh kan kembali...

peperiksaan.. examination.. mula memenatkan kepala hotak aku yang memang dah bengong dengan pelbagai falsafah, definisi, rumus...

hurmmm... memerlukan upgrade.. menambah ruang untuk mengisi data2...

berikan lah aku kekuatan.. ketenangan..

rasa digelakkan oleh achik pulak.. tensen memikirkan peperiksaan..

diri pon dah rasa tak terurus..

arggghhhhhhh... kehidupann... segala rempah cukup..
cukup untuk insan tempuhi sebelum akhirat tiba..

untuk bekalan nanti...

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.