in thE morniNg~

kala ini.. jam sudah pukul 1.08 pagi.. haiiiiiiii... pagi besok pukul 9 pagi aku sudah ada exam..

huhuhu.. 206.. solid n hazardous waste..

ayokk... suma nya kait dengan sampah.. nama pon waste kan..

em.. mungkin paper ini akan teruk.. almaklum aku seakan tidak ada semangat..

penyakit aku datang lagi.. sudah dua hari.. menahan sakit bersama cuaca yang tidak menyebelahi aku...

pelik.. aku sudah habis ubat.. bertahan? iye.. cuba bertahan.. namun aku kalah akhirnya..

tadi juga aku bertanya kan dida.. "panadol ada tak??"

jawapan pasti mesti la tak de.. melangkah aku ke bilik bid.. minta la sikit.. terus aku telan dua biji..

ni la masalah bila tak renew ubat migrain..

huuhuhu.. menyusahkan orang dan diri sendiri... konon kuat~~

hahhahaha.. tak pe.. yakin itu kan seksi..

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.