kalau aku punya sakti..

kalau aku punya sakti..

ingin aku pulang pada waktu itu.. waktu kala aku ada rasa ceria..

waktu itu.. ada macam berlaku.. tapi aku sedikit tidak gentar..

mengapa?? sekarang aku terfikir waktu itu..

rindu akan dia atau pon aku merindui diri aku yang dulu.. yang penuh gelak tawa..

yang waktu itu tiada rasa sakit..

kalau aku punya sakti..

ingin aku hilang kan rasa sakit ini..

ingin aku kembalikan aku yang dulu.. aku bukan aku yang dulu..

aku mahu dia~ itu kenangan... tapi.. kalau aku punya sakti...

impian.. masa depan.. belum lagi tahu akan apa yang terjadi..

tapi pada waktu itu aku tahu apa yang terjadi.. kenangan.. genggami ia.. peluk erat.. kerna aku rindu akan waktu itu..

kalau aku punya sakti..

aku ingin diri ini kembali menjadi aku.. punya fikiran yang dulu..

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.