semester break~~ !!!goin back home today~~


arini.. aku pulang..pulang ke ipoh la... ipoh tercinta~~

cuti sem sudah bermula.. huhuhu.. apa yang aku nak buat kat rumah ni...

yang sudah pasti.. ada bilik yang mau di cat~~

ayokkkk.. muka boring aku pon akan start.. then aku kena berebut nak guna komputer kalo wireless di rumah tu masih buat hal.. huhuhu...

alamat nye.. aku mungkin lepak.. atau erti kata lain.. membuta..

hahaha.. badan aku sudah la makin besar.. huhu...

tapi xpe.. yakin tu tetap seksi.. lalalalla..

em.. tadi makan kfc sebelum pulang...

dengan die.. lalalalaa...

aku makan habis ayam peberet aku tuh.. tinggal wedges lagi yang belum disantap... ingat mau di buat bekalan.. hahaha.. entah la...

aku rasa sayu sekarang ni.. nasib baek tak di hantar. kalo di hantar mau menitik air mata.. huhuh... itu la aku.. senang sangat kot jatuh air mata.. uhuhuh..

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.