tersentak aku

tadi jalan-jalan.. abis aku merantau dari satu page ke satu page..
terdetik untuk singgah page dia.. "terchenta.."
tersentap lama jgak la..
tu la sebab aku xsuka nak browse page si die..
kan dh mkan ati.. aaaaaaaaiiiiiiiiiisssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xsuka nye..
tensen-tensen!!!!!!!!!
)(*&^%$#@!@#$%^&*(*&^%$#@#$%^&*(*&W@$&
huhuhu..
ya tuhan.. ampunilah dosa hamba mu ini..
nape emosi ini selinap jua masuk.. dlm rongga sang hati..
aduhai.. melampau kan diri..
cuba menguasai bukan yang pasti..
menyakitkan hati...
cuba menenangkan diri.. tapi..
minda dh melayang tmpat laen..
ilang sudah mood tika ini..
nampak nye aku kah yang bersungguh??
argh.. persoalan yang bukan-bukan disogok kembali..
pergilah!!!
aku mahu die..
tp...
aku syg die...
tp...
prasangka kembali menguasai..
sial kau minda..
memikirkan sesuatu yang bukan sepatutnya..
please.. rayu aku untuk sang hati yang tersentak seketika..

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.