Tuesday, June 30, 2009

tika sendiri.. rasa sesuatu.. rindu~~




huhuh.. tadi zana ym.. mau pegi umah dida.. amik dida tok talk besok.. sama-sama dengan junior baru..
rindu teman-teman tika ini.. huhuhu
chom pulak maybe dah de kat perak.. huhhu.. mau tau.. sim celcom aku kena blocked.. huhuh.. adik comey aku yang mengusahakannye untuk dalam keadaan begitu..
dah marah-marah pon bende dah jadi..
huhuhu.. sapa tau kalo sim kena block mau buat macam mana ek?? xde pengalaman la... huhuhu

emmm.. hari ini hari selasa.. maksudnye lagi tiga hari aku duduk umah..
untuk itu aku kena la menikmati dan semat dalam2 keadaan umah aku ni.. nanti rindu.. huhu..

dalam pada itu, aku dah x sabar nak balik.. nak study.. cam excited sangat...huhu...

arini.. makan dim sum.. aku goreng.. cicah sama sos.. em.. tu jek kot aku makan arini.. bape ketul jek.. huhuhu..

rasa gemuk sangat duk umah.. tensen saya..

4 comments:

  1. ohh aku x rindu la? ermm..nak unblocked p celcom centre la..xpon ade no PUK pon da ok

    ReplyDelete
  2. ohoo.. macih olie.. pe lak ak xrindu.. kang aku letak gambo ko kang aku kena kejar papparazi.. ko tu hot n famous~~
    huhuu....

    ReplyDelete
  3. eleyhh..yela tu rindu aku..aku hot? ko ni demam ke ape..ko tu lg hot..huhuh...

    ReplyDelete
  4. ngek la.... masanye bgtu?? hahaha...

    ReplyDelete