aku & semalam... yang riuh..

semalam waktu tutorial..
dalam pukul 1ptg..
aku dalam keadaan mood yang mau belajar.. sebarang ancaman, gangguan aku endahkan..
tutorial wastewater..emm...
topik peberet aku kot sem nih..
ntah.. blom lagi test.. pas test nnti baru la aku tau topik peberet aku..
hehhee... yang paling tinggi markahnye itula topik peberet aku.. huhuhu..

berbalik kepada kelas tutorial..
sebelah aku khalid~~
haahahahaa.. die mmg xleh tdo r kalo sebelah aku..
mau x.. aku mana kasi die tdo.. kalo die tdo.. aku kejutkan die balik.. jangan tdo.. hehehe...
amacam kejam x?

the worst part semalam.. satu ari ujan.. sejuk beku..
ngn ditambah dgn aircond lg...
huhuhu....

semalam..
aku risoo..
riso.. kalo2 aku kena kuarantin..
n the best part.. abis suma org aku jumpa ptg semalam.. aku suh dorg check temperature aku..
n.. suma ckp aku takot jek.. so jangan pikir sgt.. takot nnti.. btol2 dmam..
mau x.. migrain aku dtg lg smlm...
huhuhu..

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.