Tuesday, July 14, 2009

aku & sound level meter

ok.. citer sikit pasal pollution yang aku hari2 buat.. nak tau pa mende pollution yang aku dok buat hari-hari??

haaaaaaaaaaaaaa... ini suma berkat usaha teman baek aku la.. dida n chom.. zana time tu tak silap tutorial..
nak tau.. dorang nih dengan ketidak sedaran aku.. sudah menggunakan sound level meter..
aissssssshhhhhhhhhh... skali aku nye sound time pitch tinggi sama dengan 140.8 dB..

140.8dB.. ini sesungguhnya suatu pencemaran.. terdedah lama boleh mendatangkan bahaya pada telinga.. bole pekak..

huhuhu....
oleh itu, had kan masa anda ketika bersama aku.. ahakz..

huuhhu... ala.. mana ada selalu high pitch.. ikut la time tuh, aku dah amik dose aku ke belom.. ahahahaha...

3 comments:

  1. buleh pecah gelas ahan gegendang tinga tu~

    ReplyDelete
  2. huhu...
    bahaya ni..
    nnt datng umah wat kodok tau...
    tp jgn bk mulut ek...
    hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. ye la.. xbuka mulut cm ne nk mkn kodok tuh.. pnat jek buat kalo gtu.. huhuh..

    ReplyDelete