hari ini.. cuti H1N1


ready or not..
sekarang ini sudah berleluasa kembali wabak selsema babi..
H1N1.. emmm..
merujuk kepada perkara di atas,
UniMAP arini iaitu 27 JULY 2009 bercuti kerana sudah ada kes yang membabitkan pelajar kami..

nak tau perasaan aku??
rasa xmo cuti..
bosan kalo cuti..
huhuhu... bagaimana la agaknye kuarantin itu??
aku pon xleh nak bagitau macam mana..

lagi..
semalam kembali berurusan bersama pak syd..
club scooter perlis nh..
memandangkan aku masih lagi menghandlekan dalam competition berkaitan ngan scooter..
walaupon aku x memiliki satu..
aku suka dengan scooter yang berdesign..
airbrushed..
sticker..
em...

kembali ke dalam dunia aku..
kenapa ntah wang ulu dari malam tadi .. panas!!
uhuhu..lama aku dalam bilik air.. mandi menyejukkan diri..
em...

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.