kesengalan aku..



duduk rumah.. cuti dua bulan..
kesengalan aku hanya berkisar sekitar rumah..
atau sekitar adik-adik aku yang macho dan bergaya itu..
huhuhu...
xpon melayan kengkwan yang online..
cam contoh membe yang selalu online sama aku...
olie, zana, noy, ifa, syahidah.... n bnyak lagi la..
kesengalan..

mahu tengok kesengalan aku?? hahaha.. xpe2.. kalo yang dah kenal aku mungkin tau bagaimana kesengalan aku kan..
pari-pari bawah angin aku suka.. mcam kene jek ngan aku.. hahaha.. betapa aku suka ngan sora LAN MUH (meet uncle hussain) tuh.. huhuhu..
aduhai.. napa la dorg pecah..
xngacam la..huhuhu..

ok.. cte ghost season 2 kat 8tv ari ahad kol 10 malam aku memang ikut.. peberet tuh.. mana tgal.. tp ahad ni aku akan mula tertinggal episod nye.. dah balik perlis dh.. huhuhu... xpe.. cool!!!
nasib baek wujudnye youtube.. hahaha.. nnti leh catch up.. hehehee

Comments

  1. bru taw ke ko sengal? lalala~~ ;p

    ReplyDelete
  2. huhuhu... ko ni mangkuk pinggan..segala pape yg kat dapor tuh.. huhhuhu... aku gigit baru tau.. hahahah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.