Saturday, July 04, 2009

sesampai aku di wang ulu~~

hahahaahaha.. akhirnya selamat sampai juga la aku di rumah aku di wang ulu..

bertolak dari ipoh kol 9 pagi tadi..
penat tu jangan ckp la... belakang aku ni.. dah cam nak tercabut2 jek.. huhuhuhu.. neway aku dah ada roomate.. dulu aku duduk sorang dalam bilik.. sekarang kena pandai kongsi la..

emmm.. ni pon aku masih berfikir mana la aku nak letakkan barang2 aku.. cam banyak jek.. aishhhhhhh....

sekarang sa cam lapo.. ntah dorang mau makan atau tak..

huhuhu.. harap2 mereka mau makan.. aku x makan banyak dah sekarang nih.. sesuku senduk.. dan lauk.. itu jek. kadang aku makan sayur jek.. terasa gemuk sangat!!! huhuhu... pape pon nanti update pasal 3rd year aku kat sini ek.. hahahhaa....

2 comments: