kecewa!!!!

aku tika ini.. masih lagi bengong..
bengong dengan ubat..
ahad lepas aku gi klinik..
amik ubat demam sama dieda..
jumpa doktor hensem..
kat klinik ibu mengandubg..
aku panggil gitu sebab klinik tu ramai ibu mengandung yang gi..

aku masih lagi perang dengan hati.. antara sayang..
simpati.. kasih..
bila aku dah rasa betol ini untuk aku.. kenapa benda ni jadi..
terbelenggu dengan ikatan..
entah..
ikatan yang sungguh penat..
ibarat aku dalam lagu better in time -Leona Lewis
huhu.. bait-bait sama dengan apa aku rasa..

kecewa sudah pasti..
benda dah jadi kan..
aku masih lagi berfikir..
ingin lepas..
atau..

hati aku memang lembut..
banyak kali sudah aku mengalah..
banyak kali aku terluka..
pendam sendiri..
aku rasa pedih..
hanya ubat je buat aku tenang..
sib baek..
aku minta ubat penenang kat doktor time g klinik aritu...

kepada diriku sendiri..
kuat kan hati
teguhkan prinsip..
itu baru kamoo..

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.