lukisan rangka jiwa

kembali lagi dikejutkan realiti diri..
realiti kehidupan..
kehidupan tak selalu indah.. kelam.. cerah.. mendung.. warna warni pelangi..
itu kehidupan..
dari ruang mata seorang insan..
kalau aku.. mahu saja indah..
tapi kelam.. mampu hadir..

tika kurung dalam kamar..
aku kembali berfikir..
dengan diri aku..
kekonfiusan diri.. iaitu tidak betul mengenali diri..
diri sendiri.. bukan orang lain pon..
aishhh..

mungkin betul apa yang patut aku buat. tinggal kan terus... tanpa berpaling lagi kepada dia..
keputusan makin membulat.. dingin hubungan terasa sudah.. sampai sini jek hendak nye..


diri tak keruan dalam kegelapan.. nasib diri punye sahabat yang indah2..
sahabat yang membetulkan diri aku..
menampakkan kesilapan aku..
yang mampu membantu aku..
sayang kamoo wahai sahabat ku..
harap kau fahami bahwa kamoo sahabat yang terindah bagi aku..

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.