cuti sedunia~~


cuti mula lagi..
3 hari cuti.. ayokkk....
aku sudah mula bosan dengan cuti..
kemalasan aku pagi tadi pon tak dapat halang aku dari pegi ke kelas..
haippp.. bukan kata aku rajin or apa ke..
tapi memandangkan pointer yang cinonet tuh..
aku rasa kena berjuang mati matian..
biar la tergolek, tertonggeng mahu pon di golek..
aku kena usaha...

huuuuuuuu...
tekanan bila tengok balik markah untuk test 1..
rasa mau ulang ja..

cuti 3 hari..
sabtu..
ahad...
isnin..
isnin cuti nuzul quran..
dida, zana balik umah..
chom gi alor staq kot..
uhhhhhhhuuuuuuuuuu...............
kembali aku memerap dalam kamar aku yang xseberapa nih..

disebabkan roomate aku pon xde..
kebebasan bagi aku menyumbangkan lagu adalah di tahap maksimum..
hehhee..
dah lama talak melalak..
ayokkk... maju la sukan untuk negara..
MARI STUDY sama FACEBOOK!!!!

Comments

  1. huhu...
    cutcuticuti.
    kamu...
    try la mknmknmkn...
    hahahah

    ReplyDelete
  2. ehhhh..kkkaaammmoooo... posa la.. mn leh mkn.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.