majlis berbuka PPKAS

28 august lalu.. 

majlis berbuka puasa bersama ahli keluarga PPKAS..

ye la skrg nih dh ramai.. 

alam sekitar dari tahun satu sampai la tahun empat (1-4)..

building lak.. dari tahun 1 sampai la tahun 2 (1-2)..

dah sendat aku tgk dragon tuh dipenuhi ngan adik beradik aku yang reramai nih..

macam bese.. mungkin sudah tradisi..

makanan untuk berbuka akan disediakan beramai-ramai..

emmm.. gotong-royong amalan mulia.. berkat bulan posa nih.. hehehe

4th year masak ayam kicap, 3rd year masak telur dadar sama ikan bilis goreng..

1st year building masak sayur goreng..

yang laen2 tuh.. dalam peyediaan tempat berbuka dan solat..

time memasak gotong royong tuh.. wah.. dsasat.. macam kenduri kendara lak rasa..

de yang masak, tonyoh periuk, men air pon ada.. hehehe..

dah adat memasak la kan.. bermacam macam bau sedap masuk idung.. aduh tergoda!!

aku time tuh terpaksa la balik jap sebab aku lom dalam keadaan sempurna nak menghadiri majlis berbuka..

berseluar dan t shirt sahaja..

pulang dengan sepantas mungkin.. BERTUKAR!!!!!! (mcm otomen nk bertukar)

baju kurung kuning aku bedal pake.. 

setel berhias suma.. wangi2.. 

pegi balik untuk berbuka di dragon.. 

ni keadaan tempat berbuka n time packing2 makanan lebihan untuk dibawa pulang.. SAHUR lak..

dalam keadaan reramai tuh.. dah sure2 riuh.. 

macam2 keadaan terjadi..

dalam pada tuh.. sempat gak lak snap beberapa pic..

hehehe..

ni beberapa pic ktorang.. aku, dieda n zana...

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.