selasa today~

bangun pagi aku dikejutkan dengan cahye lampu..
menandakan bahwe rooomate daku dah pulang..
ayokk.. terang nye cahye..
silau ganggu aku tido..
huhuh.. terganggu tido aku yang patut nye memang dah cukup..
heheh.. bab tido2 nih memang aku suka..
marathon pon bole..heeee...

emm..terus pagi bangun siap kan diri..
mandi2... lalala..
kalo tak disebabkan posa.. aku mesti teguk mineral lu..
tapi posa so tak bole r...
heeeeeeee....

lab repot semalam sudah disetelkan awal..
alhamdulillah..
paham la jugak sikit2...
huuuuuuuuu....
masuk kelas pagi2 lagi tak ada..

second class..
ada.. ayokk... pening ku dengan SOx and NOx.
penuh denagn equation chemical yang sememang nye memeningkan..
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

sekaranng ni menanti lab..
lab mate aku gi makan lak.. huuuu.. chinese beb tak posa..
tunggu la jap.. aishhh...
jeles lak dorang nih tak ada tutor~~~~~~
ARGHHHHHH!!!!!!! nak balik sambung tido.. heeeeeeee.....

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.