the MigRAine attaCK..

migrain aku sekali lagi mengattack aku kala aku tak mahu..
huhuhu.. tetiba tengah pandang kosong luar tingkap..
urat kat sebelah kiri pala tarik..
sekali..
aku ingat ook jek..
dua kali..
alah.. jap jek kot..
dushh!!! macam tertarik urat dalam pala tuh..
kuat..
aduh.. migrain lak..
mana nak amik ubat??
ubat apa yang tinggal??
aishh..
ubat tak de dah..
panadol adalah sudah abis..
nak tak nak..
aku minum susu..
masuk bilik..
tarik langsir..
gelap~
bilik aku memang gelap siang hari n malam jua..
so rehat la aku ngan laptop menyala tv.. (tv card bf aku kasi)
itu pon brightness lappy aku zero (0)..
tahan..
bertahan..
menahan..
guling-guling..
tarik rambut..
last2 lappy aku tutop..
lena jap jek..
bangun tengok madu tiga.. heee....
tapi jap jek..
sakit pala lagi.. terus masuk bilik..
alamak.. terlupa mesej die.
ahaa.. die pon marah..
tak pe dah bagi tau dah die..
tido sakit lagi..
lama2 tekan tertido la...

p/s: punca start migrain adalah tidak diketahui.. semalam lapar kot..

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.