racau~

entah kenapa..
rutin harian aku sama jek macam dulu..
zaman sekolah-sekolah..
menengah rendah..
menengah atas.

mula la emosi aku terganggu..
ye!!
memang selalu aku emosi..
emosi kerna diri tak tertanggung tahan..
tak mampu persembah kan luaran yang bukan emosi..
luaran aku tak mampu lakon kan warna pelangi..
dalaman aku suram..

kenapa entah semalam aku berharap aku di U..
teringat waktu aku sunyi..
aku boleh melangkah turun..
menapak ke rumah dieda..
di situ..
aku temukan ceria..
bergurau senda.. gosip..
arrgghhh..
aku mahu waktu itu..
kalo ada zana, chom n satu umah tuh.. mau gegak gempita juga..

kalo menapak keluar bilik aku..
bahgie jek suasana dengan housemate aku..
senyum manis aina, ayu, zetty, n afie..
buat aku rindu..

errmmm...
kali ini aku tersadai dalam ruang gelap..
kamar suram aku..
hanye ditemani lampu tidur cahye oren..
suka duka aku lepaskan jek dalam bilik tuh..

bukan aku tak suka duk rumah..
kadang aku rasa tertekan..
rakan sebaya tak da..
member len dok U dah..
huuuuuuuuuu...

aku masih titiskan air mata..
panas..
mengalir di pipi..

aku mahu riuh..
mahu emosi ini pendam terus..
tak payah diri penat lagi..
sembunyikan~

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.