seksis sang lelaki.. menci aku~~!!!

tatkala sendirian lagi..
aku masih memikirkan yang pastinye bukan kehendak aku..
tahap kebosanan aku mula memuncak..
menyibukkan diri dengan mende praktikal ni buat aku penat.
penat badan.. penat pala otak aku..
kalo aku mampu.. aku mau lari sendiri lihat alam keliling aku tanpa disoal banyak..
mungkin kedudukan aku ni buat banyak persoalan dalam diri aku..
mana mau cari jawapan pada soalan parents aku..
sulong tak bermakna aku bole lari dari tanggungjawab aku..
mahu tak mahu.. aku lah sandaran..

aku perempuan yang masih mencari.. kekuatan perempuan yang ditolak mentah2 sang lelaki..
alergik sungguh aku... seksis!!!!
mahu tak mahhu.. dengar jek la.. bengkak tol hati aku..
buat bodoh padahal aku dah mula menyumpah-nyumpah dalam hati nie...
aishh... sang lelaki ni lupa kot ma dorang yang bela dorang.. kuat bukan seorang ibu tu... mengandung melahirkan si anak..

di fikirkan.. mengapa tugas engineer tak bole di pegang perempuan??
sang lelaki taksub dengan label lelaki mereka..
argghhh... lagi perempuan di kecilkan standard mereka..
menanah telinga aku..

aishhh... rasa mau jek aku bertikam lidah dengan mereka bagi tegakkan benang basah yang tak basah...
apa mampu aku lakukan diam dan pendam..
pendam aku dengan satu..
perempuan leh buat keje la..
mangku tol sang lelaki!!@@

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.