Wednesday, January 13, 2010

nape perlu beza?

lelaki dan perempuan memang berbeza...
luaran dah semestinye..
ciptaan premepuan itu dari rusuk sang lelaki..
perempuan nampak lemah..
ye ke lemah..
bagi aku lelaki dan perempuan adalah sama..
tidak ada bezanye..
layanan sama rata harus di bagi..
bukan nye pandang lelaki itu tinggi maka perempuan hanya layak di bawah..

detik ini..
persoalan darjat lelaki dan perempuan..
mencucuk-cucuk dalam fikiran aku..
benak aku, hati aku..

perempuan layak di dapur jek ke..
aiishh... lupa kot sang lelaki bahwa ibu yang mengandung kan mereka juga perempuan..
perasaan menci aku kepada sang lelaki makin kurang sejak 2-3 tahun lalu..
kembali lagi waktu ini.. perasaan itu kembali.

p/s: nape la aku kena tinggal.. nak ikut p site jugak.. huhuhuu...

5 comments:

  1. lelaki perlu dipandang tinggi untuk dihormati..bukan untuk dipandang kuat untuk digeruni..tugasnya melindungi..=)

    salam kenal.

    ReplyDelete
  2. ya,lelak di pandang tinggi with respek same goes to women!

    memang betui lelaki dan perempuan ada beza. dari segi emosi..

    hehe..ala, bab kena tinggal g site tu, len kali ko kena wat muka x malu.. cakap ko nk ikot gak!!!

    seriyes!!


    aku penah gak kena tinggal, tp ko kena tunjuk kat depa , ko ada usaha nk p! jangan ko tengok je sambil melopong..

    ReplyDelete
  3. huhuhu.. baek~~
    pas ni aku x kan lepas kan lagi peluang..
    huhuhu.. maceh suma~~

    ReplyDelete
  4. almk adakah aku perlu buat pembedahan plastik ni..hehehe

    ReplyDelete
  5. naZaX: xyah buat pembedahan la.smpi ke situ lak.dalam Islam pon lelaki tu lagi tinggi darjat.. supaya leh bimbing kaum pempuan..
    cuma diharapkan jgn buli kaum pempuan dah la..

    ReplyDelete