Friday, January 22, 2010

ruang tak rasmi ruang bos...

sekali lagi aku dalam bilik bos..
dah macam bilik aku pulak gayannye..
dengan 2 orang lagi budak pektikal bersama2..
bilik ini di konquer..
ahahhaha...
tapi..
bila bos masuk..
kembali merempat la kitorang~~

heeeee..
keliling keliling..
pusing pusing..
pandang pandang..
naek jelak gak la..
aishhh..
nasib aku baek la jugak..
bos jarang ada..
die ada 2 company~
jadikk...
result nye bilik die bilik kitorang dak pektikal la..
ahahahhaha..
kembali sendat..

lagu nasyid dak nerd nih..
hurmmmm...'
dengar jek xpe la..
tolong la jangan nyanyi~~
nanti hujan..
dah la aku ni jenis tak suka nak bawak/guna payung...
huhuhu..
kang tak pasal2 aku kena extend OT luar opis yang ditutup~~
hahahaha..
begini lor..
PRAKTIKAL...

p/s: tika ada keje bnyk tak sempat lak nak duduk, bila xde keje lak bosan manjang.. ngantok sudah~!!

No comments:

Post a Comment