Thursday, February 18, 2010

diTAG oleh BUDAK HITAM..


heeee..
aku diTAG oleh budak hitam..
classmate ku di U..
hurrmmmm...
agak mencabar untuk menjwab TAG ini..
kenapakah agaknye??
sudah tentu la ...
aku sa malas nak berpikir..
tapi demi untuk budak hitam..
aku jawab dengan relanye...
heheheheh...

ok.. mende nye adalah ini...

Di sini, ada 10 soalan dan kamu kena jawab semuanya :

1. Bilakah kali terakhir kamu pergi mandi?
pagi tadi.. sebelum mau pi keje..kol 745 pagi..

2. Esok kamu mati, apa yang kamu fikir?
mati.. apa aku pikir.. emmm.. pikir dulu.. aku pikir mana aku nak pergi kot. seksaan kubur.. banyak salah silap aku kat dunia ni.. aku pikir nanti aku dok sorang2 dalam kubur.. takot dengan ALLAH.. itu yang pasti..

3. Siapakah 4 orang yang kamu paling sayang?
macam suma.. aku sayang mereka2 ini:
=mama
=abah
=adik beradik aku yang 3 orang (hero2 semua)
=jantung hati saya, hairul nizam salleh..

5. Mengapakah kamu sayang 4 orang itu?
ma yang lahir kan aku.. dalam perut.. mengandung 9 bulan.. jaga aku dari kecik sampai besar gini..
abah lak.. yang banyak jaga aku.. tolong besarkan aku dengan mama.. pastu abah la yang banyak layan mengong2 aku ini..
ma n abah ada baru aku ada.. so aku sgt sayang dua ini.. dorang la yang buat aku jadik besar gini.. bagi jadik orang..

adik beradik aku lak aku sayang sebab dorang ni adik beradik aku la..
evan macam mana aku buat dorang ( disekeh, diketuk,ditarik telinga, penampar, penyepak dan lain2 lag;agak ganas disitu ye.. heheh)forang tetap adik aku.. aku sayang adik aku.. pape yang dorang nak akan aku bagi sebab dorang adik aku.. aku sedaya upaya akan jaga dorang.. sayang oOoo..

hurrmmmm.. untuk insan ini.. terlalu sayang aku padanye..
sebab die banyak bersabar dengan aku dari segala perkara hal aku buat pada die..kesian die.. tp die sedaya upaya buktikan yang die memang sayangkan aku.. aku sangat chenta sama die sebab die la yang bukak hati aku..die banyak ajar aku pasal dunia selain dari ma n abah, cikgu2,kawan2 aku... die jugak la yang berjaya ubah aku.. aku sangat berteima kasih pada die.. sangat menghormati die.. sangat rindu die,.. sangat cinta die.. sangat mau die ada di sisi selalu..

6. Pernah melukakan hati orang lain? Dengan cara apa?
pernah kot.. banyak kali.. mungkin dengan pertuturan kasar aku.. tinggi suara aku,.
mungkin juga dengan tingkah laku.. takot sungguh aku untuk melukakan hati seseorang.. huhu..
tekanan perasaan kala itu..

7. Kamu berada di bandar, dan tidak mempunyai duit, apa kamu nak buat?
hurrrmmmm.. duit ilek ea..
emmmm.. kan de henpon.. kol la abah suh mai amik.. ehheheeh...

8. Apa 5 benda yang akan kamu bawa setiap kali keluar rumah?
=henpon
=purse
=jam
=bag
=lipbalm

9. Andaikata kamu menjadi jutawan, apa 5 perkara yang kamu buat?
=beli rumah lengkap ngan suma benda..
=beli kereta
=bagi ma n abah sikit
=kasi adik2 sikit..
=kawen~!

10. 5 perkara mengenai orang yang tag kamu ini?
=budak hitam @ angah..
=kiut..
=kecik jek..
=baik n ayu
=sangat best kenal sama die..


5 orang yang ingin kamu tag ??
=reen
=miera
=shaza
=xing
= dam

No comments:

Post a Comment