geram..

geram..
geram..
dan
geram lagi...
apakah perasaan anda apabila anda ditanye mengenai perkara yang anda tak pernah tahu?
kalo tahu pon ala kadar jek..
ye la..
setakat mengetahui menatang apakah terms berkenaan..

aaaiiisssshhhhhhh...
dah tau gitu jek, kalo ditanye mengenai tujuan dan kegunaan..
sure2 aku yang sawo itam ni bole jadik tuka kaler..
the same ways macam HULK tuh..
cuma aku sa nak kaler PINK..
hantu PINK ma aku kata..

hurrrrmmmmm...
dah tak tau nak cakap apa kan..
kita cuba reka ayat..
kantoi gak..
mangkok berayun tol~!!!!
jatuh kekonfidenan aku ( ada x perkataan tuh aku pon xtau)..

huhuhu..
tapi dengan senyum yang tak berapa nak manis hasil dari perbincangan...
aku pon sedaya upaya mengkonfidenkan beliau semula..
bahawasa nye...
aku akan mengambik tahu akan perkara berkenaan..
secara basic yang medium..

penat dowhhhhh~!!

p/s: sa nak balik U meluap2.. adrenaline dah kurang kot~ installer die ada kat wang ulu ja... HELP~!

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.