aku yang sengal alah..

sengal memang serasi dengan aku..
mungkin..
ahahahha..
manakan tidak..
ianye terjadi apabila aku naek scooter aku tuh..
tertampal nye L dgn besar nye..

tengah dok syok2 bawak..
bole lak aku terlupa samaada aku dah angkat tongkat tepi lom..
apa lagi joget la aku atas moto nak tengok tepi..
orang keliling aku.. especially pakcik2 tepi jalan tuh dah tengok aku laen macam dah..
ahahaha...
dengan tak bersalah nye..
aku chow jek balik umah..

itu satu la..
lagi sengal apabila time aku mau beli scoot aku..
aku nak beli scoot aku macam aku beli biskut..
hahah..
bagi duit dulu sebelom tokey kedai tu sempat nak buat resit..
kalo dibuat nye tokey tu tak jujur..
lesap duit aku..
ahahhaha,...

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.