Sunday, May 09, 2010

mimpi kawen.

mimpi malam tadi..
mungkin juga sebab dah terlalu rindu..
mungkin juga seru mimpi tu datang..
mungkin gak sebab semalam sebelum tido ak pikir pasal kawen..
or maybe aku tengok cite LEAP YEAR??
hahahaha...
kamu mau tau apa mimpi aku??
mimpi daku malam tadi ::kelam di waktu hari persandingan aku::
bila terpikir balik..
aishh..aku nih dah gatai sangat ke nak kawen..
senyum ja bila teringatkan kembali mimpi tuh..
dalam hati harap jadi kenyataan..
tapi harapan nanti biarlah aku tidak kelam macam dalam mimpi aku..
kata orang mimpi baek simpan sorang2..
tapi bagi aku kalo ianye kegembiraan baek lah ak cite kan..

hurmmm..
mimpi semalam indah..
tema memang bukan macam apa yang aku inginkan..
bukan tema hitam putih..
tapi ORANGE kaler..
mungkin dah tersampuk dengan kak liana punye kaler kete..
hehehe..

rasa macam tamo bangun jek dari mimpi..
huhuu..
mimpi bukan semua boleh jadi kenyataan..
tapi tak mengapa..
biarkan aku dengan impian dan mimpi2 aku..
aku mampu bahagiakan jiwa aku sendiri..
biarkan saja aku tenggelam dalam mimpi aku..
kerna aku tau aku mampu hidup dalam mimpi ini..

p/s:: jangan tido terus sudah lah..aku belom kawen lagikk~!! ahaha..

No comments:

Post a Comment