lewat 3 pagi...

kala lewat 3 pagi..
mata masih belum mau lelap..
teringatkan KEKASIH HATI..
heheheh...

permulaan..
lagik 3 minggu kot nak masuk final year..
excited..
tapi takot la yang paling banyak..
huhuhhu..
keputusan sudah di buat..
2 elektif..
was was lagi antara remediation dan statistik
research dah buat..
60/40 lagik..
huhuuhu...

tengah..
aku suka la pikir bukan2.
takut kehilangan..
harap tidak ditinggalkan dan dilupakan..
aku selalu nya macam "bagai melukut tepi gantang"
ada tiada aku sama jek.
dari aku sekolah lagikk..
hurmmm..
bukan aku tak mau mendekatkan..
tapi.. keadaan tak mengizinkan.
mahu tak mahu teruskan jek la.
aku dah biasa jadik WATAK SAMPINGAN dalam hidup orang laen..

akhir...
harap suatu hari nanti aku berjaya..
berdoa semoga tak akan keseorangan..
memang ler kann..

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.