Wednesday, January 19, 2011

aku di mata orang...

ini satu lagik game kot..
dekat facebook.
cuma pilih 1-5000...
hantar mesej ke org itu..
lihat apa yg org tu akan reply..


reply nye pulak adalah apa pendapat orang itu tentang diri korang..
so sini ada lah sikit pendapat orang tentang aku..


first dr hidir....


haish.kalau nak story pasal dia ni..mmg xtau nak mula dr mana.sbb suka buat org konpius sama2 mcm dia konpius.ada ja yg pelik2 tau kalau sembang ngan dia ni.tengah syok sembang2 ngan dia..satgi adala dia mencelah ngan soklan yg bikin panas~sm jgk..blurr..heyh..adik beradik ke apa korang ni?kalau ranking blurr..mesti dia tersenarai. org ckap lain..dia ckap lain..soalan lain jawapan lain.ni la org nye.tp sweet~


second lak my sayang: miera..


ayang aku y aku knl daripada housemate si ghai 2....huhu...suka masak cekodok bilis...n aku suka mkan cekodok bilis...hahaha..tau la maknenye kn...hihi...rindu sgt2 sbb aku skrg d y..dan die d ulu..ade 1 mlm dl..kami jadi bengong...smpai ambil gmbr y bengong bersama..hahaha...kami la ni...ayang...love u..muahmuah..jgn jeles e dam

No comments:

Post a Comment