ronggeng tamat topap course

sudah masuk 3 hari aku tamat topup course..
untuk hari pertama..
aku pergi merelease tension yang memang gaban kat ThE CARniVALL, SUngaI PeTAnI..


ahahahha...
bese la bila dah jumpa air..
memang sampai kembang dalam air tu.
dari kol 2 lebih sampai la kol 6 30...
heee...
nasib baek ada pakwe nak bawak jenjalan..
ngee..

ni aku ngan incik pakwe.. konon best jek rumput tuh~

tapi aku bukan pi ngan pakwe jek k..
aku pi sekali ngan bebudak rumah aku..
ni ktorg ngah excited nak msuk~



idea start pas lunch ari khamis kot..
ari khamis tuh dok mengong2 nak amik paper final ENvironmenTAL mANagemENt..

last2..
incik pakwe berjaya jugak mendapatkan sebijik kete..(kete kakak die, neway THANKS bnyk2 yea kak ). enjoy ke taman tema air..
lepas main air memang sure la lapo tahap gaban..
jadinye.. kami pon suma bergerak ke Central SQUARE (CS) org SP mesti tau la tempat nih..
apa lagik.. tempat first yang dituju adalah MCDONALD's..
hahahha..mau tak.. kat PERLIS mana de MCD.. jadinye kena la merantau ke negeri KEDAH kalo nak lepaskan kempunan MCD tuh..heehehehee..
aku amik LARGE set DOUBLECHESSE BURGER.. neway aku dan incik pakwe beli HAPPY MEAL! FREE TOY! HULK! weeeeeee....ahaks.. cam cute jek toy tuh.. ala2 figure mahal gitu..
yang enjoy nye lepas makan tuh aku pon santap MCFLURRY MILO~! ahhhhhh... akhirnye....
dapat gak lepas gian aku kat menatang alah tuh.. nYUmMmyyY~!!!
credit to google

and then start la meroyan kat area CS tuh..
hahahha.. tapi sebab kedai2 tutup awal kitorang pon tengok la wayang....

memandangkan time tuh yang ON ada cite KHURAFAT~
ngeeee.. apa lagi dengan jari renggang kat bijik mata aku tuh.. aku tengok.. siyes ly cite tuh memang tak best~!!!! tak LOGIK langsung banyak gila leh pertikaikan..
kalo nak meroyan sakit jantung leh la gi tengok cite tuh..
memang die buat untuk terkejut2...
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....



lupa plak nak mention. aku dapat gak makan TOSAI kat kedai mamak NASMIR~! wahh.. heaven pulak bila dapat rasa environment kedai tuh.. rasa macam lama pulak tak gi kedai mamak..
neway kat PERLIS ada dua tiga kerat jek kedai mamak..huuuu.. and agak tak best la condition nye..




Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.