Accident!!!

kejadian di bilik diskusi library.. KWSP kangar PERLIS
semalam dalam asyik2 mencantikkan blog.. sambil2 update.. aku dpt phone call dari zana. my bff a.k.a housemate aku gak.. terkejut.. ingt memula die nak spotcek aku.. tp...
suara dalam phone tahan nangis...


aku apa lagik.. something dah jadik nih.. mmm.. aku tanye die ngape..saspens sikit...








"kimie accident!!"

tersentak terus aku tnye kat mana...




by then aku bgtau incik pakwe kat sblah yg tgah baek punye usha moto online.. "B (aku pgil incik pakwe) kimie accident.." terus kemas2 beg..lempar segala barang dalam beg laptop.. keadaan ak cam bese la. kelam kabut k! incik pakwe asik suh relax jek.siap suh aku tarik nafas dendalam lagik. ayokkk.. yg accident tu kawan aku..mesti la kelam kabut. dari first year kot kamceng...


apa lagi ktorg terus nek scoot akupagi hospital..zana ckp kat area hospital.
sambil cari2 kat area hospital kangar tu.. "tak de pon!"
msg zana balik. call balik..




oh! ada kat hospital rupanye.. EMERGENCY k.
abis pusing kat area hospital tuh mencari..
ok.
masuk mata melilau..
dgn zana,chom n incik pakwe..

tade.. mana nih. abis cari suma katil.
oh!bilik prosedur!



tunggu dulu..
lama sikit datang plak dida n ieeyy..
then che mat n isa..


kimie kua dari bilik emergency..
die ok. ALHAMDULILLAH..

condition die..gigi arnab die dua batang serpih..
tgn kanan die calar n lebam yg sgt dasat. kaki luka lebam2..
jalan hencut2..


ni pic moto kimie diangkat naik dari longkang k. dalam gak la. sib bek ada rumput rampai jadik absorber kat situ.. kalo x... kesian kawan aku tuh..


Comments

  1. yup2.. accident.
    kat simpang tiga bintong..
    nak ngelakkan kancil.. huhuhu..
    masuk longkang kt situ..
    nasib baek luka ringan jek..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.