ceritera flat 3A


sudah selesai tonton Flat 3A..

ye.. habis jek tengok.. aku nak kongsi sikit perahsaan aku neh..

mau tak.. watak anas dalam cerita tu.. sangatlah kejam.. memang patut pon die mati..

sungguh sangat kejam. budak kecil dibunuh mati.. bunuh bapak sendiri.. bunuh tok bomoh yang khurafat tuh..suh gugurkan baby..

tau tak baby tuh payah nak dapat.. bukan suma orang leh dapat baby.. bersyukur patutnye.. neh nak buang suka hati.. ingat barang mainan ke.. bila dah tak suka, campak.. buang.. bunuh..
jadik pembunuh.. tak aman hidup dalam dunia neh...

mm.. pasal tok bomoh tuh.. memang la keja yang khurafat. syirik. minta tolong pada syaitan.
Anas tuh memang bodoh pi dengar cakap tok bomoh tuh.. tapi memang kategori bangang, tamak harta dunia...

yang si fiqah neh pulak.. lurus bagi aku.. sebab sayang punya pasal.. dia sanggup buat apa jek..
tapi bagi aku la kan.. kalo laki dah suh gugur kan baby tuh.. dah takda makna nye die nak bertanggungjawab.. memang die nak suka2.. memang layak kena tolak jatuh flat.. mmm.. kalo ikut pikiran tak rasional aku la kan.. aku hentak pake helmet.. tak pon.. aku masak sedap2.. pastu aku letak la racun ke... tapi pikir balik.. dosa.. ALLAH pon tak suka orang dendam2 neh.. patut maafkan jek.. tapi manusia bukan la sebaik nabi dan rasul.. limit kalo dah exceed tahap die.. mau meletup macam bom atom jatuh kat jepun dulu tuh..huhuhu..

yang tak disangka dalam cerita neh.. si ratna tuh.. aku ingat die neh alim.. rupaya tidak. anak tok bomoh tuh.. die cuma balas dendam tok bapak die.. tapi pake ilmu hitam..

overall.. cerita neh best. sedih.. takot...

mau tak.. aku tengok cerita neh ikut celah jari aku.. celah jari bebe aku.. adoiii.. terkejut jek la weh.. bukan takot tau.. hehehehe...

p/s:: bila tengok cerita seram.. aku mesti teringat housemate aku... tengok ramai2 atas katil sampai sendat.. jerit sama2.. terkejut sama2.. kadang tuh.. yang seram bole jadi kelako.. hahahahah.. miss u guyss!!!

Comments

  1. yeah!!! miss u tooo... bila nak share katil agik neh...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.