december 2011

okeh. dah masuk december. bulan paling penghujung dalam 2011 neh.

kalo ikutkan bulan neh bagi aku tade la syiok mana pon. sebab nyeh.. dapat projek yang totally aku kena handle.plus bape bnyk kena pi visit site. owh.. OMG. please HELP me!

tp tape. nama pon kuli kepada bos2. so kena la keje sebaik mungkin. kalo tak keje mcm ne nak tolong family, adik2 lg..

okeh.. bulan neh aku hidup totally dengan bBy V aku. hidup dgn bBy V tak sama mcm hidup dengan Vego dulu. it means on the bajet. memang lari 100 meter pecut la babe!!
aku sampai tak leh kejo!

best bulan neh sbb boleh jumpa kawan2 time wedding ekin & bo'an. even tak suma yg dtg. but it is a very happy moment! tambah lagi kawan aku yg dh kawen.. aish.. (JELES) bila lak time aku neh.. jgn lepas target! (TARGET: KAWEN UMO 25)

bulan neh jugak aku kena hadap perasaan aku yg insecure plus kesengetan aku bila dok sorang2 neh. BTW ada pro & con kalo dok sorang2 neh.

bulan neh jugak patot nye enjoy cuti2 malaysia. tapi tak jugak nak enjoy nye sbb sengkek!
maybe januari kot nak cuti2 malaysia! tah tatau la..tengok la mcm mana.

bulan ini jugak la aku nak join maen saham2 neh. tp menda tah menatang tuh. aku tau dividen. eh. btol tak? tatau la. yg aku tau tok jangka masa tertentu aku akan dapat satu figure masuk dalam akaun bank aku. huuu.. pandai tak aku? aku just follow parents aku! aku tanak jadi peti sejuk tiga pintu (kena SUMPAH)


neh pic terbaru aku masa pi wedding ekin & bo'an. thanks to dida!




p/s: for the new chapter 2012.. i hope for the best. kalo bole la kan.. aku tanak la posa sorg2.. ahahhaha..

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.