pengalaman aku interview

baru beberapa hari lepas..
okeyh.. begitu banyak kah hari yang sudah lepas padahal baru semalam..
hari ini hari rabu dan semalam hari selasa.

semalam selasa, baru saja selesai interview dengan SPA.
kalau korang tatau SPA tu apa meh aku bagitau..

SPA (Suruhanjaya Perkhidmatan Awam)
setelah beberapa kali mengupdatekan borang SPA,
baru kali ini aku dipanggil untuk temuduga.
oh. ya! pengalaman baru aku okeyh.
Manakan tidak, kerja aku sekarang ini hanya di temuduga melalui telefon.
temuduga berhdapan hanya lah sempoi belaka.

pergh!!!
interview gomen neh cuak kot.
berapa kali aku membuang buangan besar di SPA KL nuh..
ada orang tua2 kata, kalo membuang buangan besar neh..
akan datang ada rezeki lagik untuk pergi ke sana.
Wallahualam.. hanya kata-kata saja.
percaya atau tidak itu aku sendri tidak pasti.

pagi.
520am sudah bangun.
ayokk!! gila awal sejak habis study di universiti.
heee..
subuh pukol 6.
selesai semua, kami (aku, mama, mak jang ita) menuju ke KL.
here we go!!!
pagi sudah serabut dengan kereta..
banyak. nasib belom jam. kalau lewat setengah jam lagi sudah tentu jam packeD!

neves!!
buat pertama kali neves aku,
ayat kursi aku tunggang langgang..
selalu tak, elok ja aku bace.
petua aku untuk perkara2 besar dalam hidup aku,
aku akan bace ayat kursi sebanyak mungkin.
aku amalkan selalu time exam di U dulu...
KELAKAR! ketunggangan langgang aku siyes tekan perut.
ahahhahaha..

bersambung..........

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.