rasaku:untuk 3 hari

baru selesai tengok filem untuk tiga hari.



permulaan. pengakhiran yang best.
permulaan yang buat aku nak kahwin cepat!!
pengakhiran yang buat aku akan terus hargai cinta aku..
gelodak jiwa toi!
suasana wedding yang boleh aku katakan ada dalam otak aku untuk wedding aku nanti.
i mean suasana. bukan sebijik secelop dalam filem itu.
kalo sebijik secelop dalam filem, mak aih.. budget aku memang lari jauh2.
lepas kahwin nak kejar memang pengsan terus.

filem neh ceritakan pasal jodoh.
cinta, keluarga dan janji.
senyumnya aku tika tengok afdlin shauki.
terbayang2 incik tunang.
hahahaha.. gila bayang sat.

sedihnya aku bila aku tahu kenapa balkis hilang dari afin...
geramnya aku tatkala idea afin untuk kahwin tiga hari..

oh!!
aku taknak ada dalam cerita begini.
sesungguh nya.. cerita bermula dari realiti hidup
sesuatu filem bagi aku, ada di luar sana yang rasa sama seperti itu.
dengan sebab itu terolah filem itu.
cuma tokok tambah dalam filem menambah lagi 'kesedapan' sesebuah filem..

p/s: wajib tgk wayang cerita neh. majulah industri filem kita!!

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?

Kembali Lagi.