Tuesday, February 25, 2014

Kembara majlis perkahwinan

Hari minggu lalu.. Balik ipoh. Niat nak pergi kenduri member yang mengundang aku . Erlina & Fareez.
Itu kembara aku yang sudah lama tak lalu singgah2 ke perak tengah dan merupakan kembara pertama hubby aku ke area tuh..
Dengan khidmat waze, kami pon memulakan journey untuk hari itu. Destination locked! TELUK INTAN.
Yey! Sampai. Makan kenduri. Ucap selamat. Doa serba lengkap. Peluk cium. Bersalam bagai. Snap dua tiga puloh picture. Hahaha.. Baru lah kami lakibini angkat kaki untuk pulang.
Destinasi yang dah berkira kira tadi adalah berjalan membawa incik hubby melihat landmark di area yang berkenaan. Oh yes! Menara Condong. Eifel Tower yang ada kat Malaysia. Pusing2. Snap situ. Snap sini. Panjat tangga lama. Perhati foto lama yang gantung sana yang gantung sini. Fahamkan sejarah. Kami pon bergerak. Ke arah destinasi yang lain.
Bersambung....

Kaki aku n incik hubby. Inai ada lagikk uolsss.hehe..
Ni pasangan pengantin elina n fareez. Member sekelas universiti aku elina. Sekarang dah jadi Puan dah.
Sejarah dekat batu.

No comments:

Post a Comment