Kembali Lagi.

Sekali Lagi.. 

Setelah sekian lama aku tak update. Tenggelam dek kerana kesibukan kerja dah hidup. 

Last posting aku tahun 2015. Sekarang dah tahun 2021 dan dah nak 2 tahun lebih rasanya satu dunia dalam pandemik Covid-19 ni. 

Dalam situasi pandemik yang memang dalam control movement ni yang perlu extra careful nak kemana sahaja, aku jadi lebih out of control dengan badan and minda aku. Minda penat, badan lagi lah. 

Dengan segala benda yang berlaku ni aku rasa aku dah boleh mula balik dengan cara meluahkan dalam blog ni. Kehidupan perlu diteruskan walau dah burned out dengan pelbagai kerenah manusia dalam dunia ni. 

Semoga kita semua bertabah lah dengan hari-hari mendatang. Aku doakan kita semua dalam lindungan Tuhan. Berharap agar pandemik yang JAHAT ni pergi jauh-jauh dan tak kembali lagi. 

Comments

Popular posts from this blog

for a better life & environment care

caffein rush?